lørdag, maj 10, 2008

Fest
I dag vågnede jeg med en ny og mærkelig fornemmelse: ondt i fodsålerne. Grunden er såre enkel: jeg dansede barfodet i timevis i går aftes. Vi var ude at spise hos et vennepar og efter at have spist og drukket, mens mændene smagte på forskellige slags whisky og talte om fodbold og jeg ved ikke hvad ellers, satte vi piger musik på anlægget og gik i gang med at danse. Vi startede med Duran Duran, selvfølgelig, for at fejre, at jeg havde fået fat i billetter, så vi alle fire kan gå til den koncert, de giver i København d. 22. juni – en af mine drømme gennem årtier, skal det lige siges (øj, jeg er ved at blive gammel!…) – og bagefter spillede vi og dansede til lidt af hvert; selv Iron Maiden kunne bruges. Vi kom først hjem over klokken 2 i nat.
Så i dag har jeg ondt i fødderne, men jeg er i strålende humør!
Tak, venner, for den fedeste improviseret festnat! :-) Knus xx
(foto: vida de praia)

2 Comments:

Blogger sunseekers said...

Hej Mariana.

Selv tak for sidst. Vi synes også, det var en helt forrygende fest, og også vi har været ret trætte i dag ;O) Men manner hvor vi hyggede os. Håber ikke, at dagen har været for hård ved Niels. Jeg havde en smule ondt i håret her til morgen.

I må ha' det forrygende. Vi glæder os til Portugalfesten d. 17. maj.

Knus
Claudia og Lars

10 maj, 2008 23:49  
Blogger Vida de Praia said...

Hej, folkens.

Ja, vi hyggede os som sagt også rigtig meget og havde det sjovt! :-) Dagen derpå var hård for os begge - måske for gemalen i særdeleshed efter alle de ”smagsprøver” ;-D Så det endte med, at han droppede læsningen og opgaveskrivningen, og vi cyklede os en lang tur øen rundt i stedet. Og her til morgen er det så mig, der har ondt i hele ”kadaveret” :-S

Vi ses d. 17 til Portugalsfesten! :-)

Knus til jer begge!

11 maj, 2008 08:10  

Send en kommentar

<< Home