søndag, september 23, 2007

En dag for fulde gardiner
Denne sommer var ikke storartet: for megen regn, for ustadigt vejr, der inviterede meget lidt til mit elskede strandliv. Så da vi vågnede i går morges og opdagede, at solen skinnede, spiste vi morgenmad i en fart, klædte os for en sikkerhedsskyld godt på og tog ned til stranden. Hvor der i løbet af dagen blev varmere og varmere, så varmt, at vi begyndte at tage lag efter lag af og til sidst kun solbadede i undertøj. Og min mand, der er betydelig mere vovet end jeg, hoppede endda i vandet og fik sig en dukkert.
Uundgåeligt blev det også til en cykeltur – min 19. tur. Og hidtil den længste og mest udfordrende: vi tog hele turen rundt om Amagerstrand og Kastruphavn, ca. 7 kilometers konstant træden på pedalerne, inklusiv cykle op og ned af broer og krydse trafikerede veje. Fraset et par alternative opbremsninger gik det glimrende for sig. Dem der så mig, kan ikke have undgået at se grinet op over begge ører : ))