torsdag, juni 25, 2009

Præmier
Denne måned er jeg blevet ret begavet og udfordret – først og fremmest af en temmelig generøs medblogger :-)


Den første udfordring og præmie er en guldmedalje.
Reglerne er følgende:
1. At nævne, hvem der gav mærket;
2. At fuldende sætningen: Jeg er lys og vil lyse op… for hvem jeg er i berøring med, om det så er meget eller lidt.
3. At give mærket videre til 5 blogs, du betragter som lys og gore dem hver især opmærksomme på det.
Den anden er endnu mere glamourøs.

Reglerne er følgende:
1. At udstille mærket i bloggen;
2. At poste linket for den blog, som pegede på dig;
3. At lave en liste over 5 forbrugsønsker, som ville gøre dig endnu mere glamourøs;
Hmmm...
*En skønhedsbehandling fra top til tå, inklusiv et frisørbesøg
* En ny garderobe fra start til slut
* Nye sko for de 4 årstider
* En let jakke
* … (jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om andre ting, og det er ikke fordi, jeg i forvejen føler mig glamourøs, tro mig; jeg har bare ikke fantasi til mere )
4. At pege på 4 glamourøse blogveninder og give dem et praj om, at de er blevet valgt.

I ved jo godt, hvilken rebel jeg er, så jeg efterlader udfordringerne åbne til ALLE mine blogvenner – I mangler ikke vindende charme :-)