onsdag, juli 01, 2009

Tra la la la la la... (melodi: “Happy Birthday”)
I dag er det min elskede bedre halvdels fødselsdag. Og jeg som elsker at overraske folk – shhhhh… mellem os sagt – har forberedt to:
*gaven: han plejer jo at sige, at han gerne vil prøve radikale sports, mens han stadig er forholdsvis ung. Nå, vil han det? Så lad os gøre det: jeg har købt ham en såkaldt Adventure Smartbox, som er en pakke, der giver ret til en udfoldelse – man kan fx vælge mellem tandem-paragliding eller tre tandemture i en hangglider/drageflyver (ham og en erfaren instruktør), en prøvedyk eller surftime eller et gokart race for to (og den ene bliver altså ikke mig!)
* gæsterne: uden at fortælle fødselaren om det har jeg inviteret hans lillebror, min svigerinde og vores nevø til at komme og spise hos os til aften.

Jeg håber så sandelig, han bliver overrasket… ;-D
Tillykke med fødselsdagen, amor!