lørdag, april 11, 2009

Støvsugeren????
Langt fra mig at dømme folks seksuelle vaner, men engang i mellem kan man ikke helt lade være med at blive overrasket. Som det var tilfældet forleden, da jeg læste i avisen, at Jason Leroy Savage, en amerikansk fyr havde fået 90 dage bag tremmer for at have haft seksuel omgang med en støvsuger på en bilvaskehal nær Detroit, hvilket gjorde ham til grin i hele landet. Nogen alarmerede politiet for “mistænkelige aktiviteter” i hallen. Og da myndighederne kom til, fangede de ham på fersk gerning midt i ovennævnte seksuelle akt med den pågældende støvsuger.

Men… hvordan?????… Nå, det er måske bedst at glemme det.
Den anklagede udtalte sig til pressen: “ja, det har været forfærdeligt. Folk glor på mig, jeg tør ikke gå udenfor en dør, og med alt dette får jeg aldrig nogensinde arbejde igen”.

Sikkert ikke i en bilvaskehal i hvert fald ;-D