tirsdag, juni 14, 2011


Yeah og oh!
Gæt hvad jeg skal lave i aften...
… jeg skal ud og spise med min bedre halvdel på Færgekroen Bryghus i Tivoli og efterfølgende… var det meningen, vi skulle vi til udendørskoncert med Duran Duran!!!
I kan nok huske, det var min yndlingsband, da jeg var teenager – og gammel kærlighed ruster ikke – og jeg var så heldig at se dem live for et par år siden i KB-hallen. Og nu skulle de være tilbage i København, nok for at promovere det nye album! Og jeg var lykkelig over endnu en lejlighed til at se dem, selvfølgelig :-D
Men imidlertid var de i sidste øjeblik nødt til at aflyse koncerten i aften, da Simon Lebon jf. hvad jeg har læst har fået problemer med stemmebåndet og har er blevet rådet af sine læger til at hvile det mest muligt. Oh!!! :-(
...
Det siges, de muligvis kommer lidt senere... og det håber jeg så sandelig. Men indtil da er der i hvert fald ingen der kan tage den romantiske middag for to i aften fra mig ;-)