Morgen
I skolen havde jeg fra 5. klasse til 11. klasse altid undervisning om morgen. Og tilsyneladende blev jeg påvirket negativt af det. Fordi dette er blevet undersøgt af neurovidenskabsmænd, og det er blevet konkluderet, at morgentimerne, især når du er teenager og ung voksen, er skadelige, hvilket fører til dårligere akademiske præstationer og dårligere karakterer. Ideelt set burde undervisningen ikke starte før kl 10. Det, der hjalp mig, var, at jeg var et geni, for jeg klarede mig ret godt trods alt 😉
I skolen havde jeg fra 5. klasse til 11. klasse altid undervisning om morgen. Og tilsyneladende blev jeg påvirket negativt af det. Fordi dette er blevet undersøgt af neurovidenskabsmænd, og det er blevet konkluderet, at morgentimerne, især når du er teenager og ung voksen, er skadelige, hvilket fører til dårligere akademiske præstationer og dårligere karakterer. Ideelt set burde undervisningen ikke starte før kl 10. Det, der hjalp mig, var, at jeg var et geni, for jeg klarede mig ret godt trods alt 😉
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home